Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Aktualności

Podsumowanie roku 2017

02.01.2018

Rok 2017 przyniósł u nas szereg zmian i modernizacji zarówno tych określanych kamieniami milowymi, jak i tych małych, które sprawiają, że codzienna praca z programem DIALOG staje się jeszcze szybsza i łatwiejsza.

Duże

  • Możliwość wysyłania wiadomości SMS;
  • JPK VAT - zmiana sposobu agregacji dokumentu (analizujemy nazwę i NIP kontrahenta, żeby wykluczyć powtarzające się symbole dokumentów w ramach różnych kontrahentów);
  • Rozrachunki - rozłączanie paczek - możliwość rozłączania więcej niż jednej paczki w tym samym czasie, pilnowanie by użytkownik nie rozłączył pojedynczej paczki z przelewem różnicy kursowej, jeśli przelew ten połączony jest w ramach innych paczek;
  • Dodawanie indeksów towarowych - umożliwienie przypisania niestandardowego kodu EAN z puli;
  • Wysyłka e-mail - umożliwienie dołączenie do wysyłanej wiadomości e-mail pliku;
  • Listy przewozowe - wyświetlenie pola z uwagami do dokumentów (lista dokumentów do dodania na formatce Dodawanie nowych dokumentów do listu przewozowego);
  • Obsługa rozliczania płatności PayU Allegro;
  • Inwentaryzacja – rozwój - ostrzeganie podczas tworzenia inwentaryzacji o niewycenionych indeksach oraz blokowanie rozksięgowania;
  • JPK VAT – rozwój - możliwość oznaczenia deklaracji jako korekty;
  • Rozliczanie płatności DHL, UPS;
  • Sprzedaż – sprzedaż uwzględniająca specyfikę podatkową dla towarów na statkach(FV,FC);
  • Dane kontrahenta - rozwój - mechanizm pobierania danych bezpośrednio z serwisu REGON GUS;
  • HomeBank - obsługa transakcji Collect dla banku Millenium;
  • Zbiorcza zapłata za dokumenty sprzedaży - ujednolicenie symboliki dokumentów (prezentowanie paragonu usługowego jako PA);
  • Homebanking - obsługa Banku Millennium;
  • JPK VAT – dodanie zakładki z pozycjami wygenerowanego zestawienia, w celu łatwiejszego przeglądania lub skopiowania do arkusza kalkulacyjnego;

Małe

 

  • dodanie checkbox'a wyboru typu wydruku w Pełnej historii dokumentów (oryginał/duplikat);
  • usprawnienie mechanizmu przełączania na zapasowy serwis w przypadku niedostepności podstawowego;
  • możliwość zadecydowania, czy lista wirtualna będzie edycyjna;
  • w Schematach rozksięgowania sumy predefiniowane dla faktur i korekt sprzedaży (korzystające z pól WARTN,WARTP itd);
  • Listy przewozowe- możliwość generowania WM jako dokumentu docelowego;
  • Wysyłka e-mail do listów przewozowych - dodano mechanizm wysyłki wiadomości e-mail w momencie wystawienia listu przewozowego (obsługa konfiguracji nadawcy, przypisanie schematu do danego nadawcy, itp.);
  • Biblioteka - dodanie możliwości wyświetlenia spinnera i zablokowania formatki do czasu wykonania skryptu z poziomu jego poziomu;
  • Dowody księgowe (przeglądanie) - dodanie filtra w polu SYMBOL oraz numeru kasy;
  • Danek kontrahenta -  usuwanie danych z pola ULICA oraz kontrola wypełnienia odpowiednich pól;
  • Dodanie pól CENAEWGSK, CENAI (cena ewidencyjna wg. skonta);
  • Listy wirtualne –możliwość zadecydowania, że lista będzie typu GS_ARRAY_SEL (obsługa checkboxów);
  • Eksport do systemu FK - Fakir;
  • Zakup - polecenia księgowania – dalsze wprowadzanie zabezpieczeń przed tworzeniem indeksów towarowych z nieprawidłową ceną ewidencyjną;
  • Listy przewozowe - modyfikacja - automatyczne ustawianie numeru oddziału w momencie zeskanowania dokumentu;
  • Eksport do systemu FK - Fakir - rozszerzenie eksportowanych danych;
  • Rejestrowanie zdarzeń systemowych – rozwój - dodanie zapisu informacji o zarejestrowaniu zdarzenia w kolejce;
  • Eksport dokumentów (EDI) - modyfikacja – możliwość pominięcia informacji PKWiU; dodanie flagi wymuszającej eksport towarów wyłącznie z wypełnionym kodem EAN; wyświetlanie komunikatów z nazwą towaru zamiast z kodem (SWW);
  • Sprzedaż – możliwość wystawienia dokumentu magazynowego w stawce NP;
  • Baza danych (defragmentacja indeksów) - rozwój - dodanie flagi określającej progową wartość fragmentacji indeksów, dla której defragmentujemy indeks; dodanie do logowanych komunikatów szczegółowej informacji o nazwie indeksu oraz o łącznej liczbie indeksów wymagających defragmentacji (z podziałem na kreatory)·     
  • Sprzedaż - Korekta towaru z innego magazynu (działu) - wymuszenie przepisania cen sprzedaży do nowo tworzonego indeksu towarowego z indeksu wspólnego (z magazynu pierwotnego);
  • Listy przewozowe - rozwój - dodanie pola uwag do każdego dokumentu dodawanego do listu;
  • Poprawka - Faktura od dostawcy - zabezpieczenie przed nadpisywaniem (ręcznie wprowadzonej) formy płatności;
  • Inwentaryzacja - kompensaty - możliwość automatycznej kompensaty w ramach tych samych towarów (indeksu wspólnego);
  • Sprzedaż - Przesunięcie MM - flaga DocMos\PrzesMMAktualizujCenaZakupuIW - czy aktualizować cenę zakupu na indeksie wspólnym podczas wystawiania dokumentu MM (domyślnie nie);
  • Rozrachunki - dodatkowy filtr na formę płatności;
  • Zaopatrzenie - umożliwienie załadowania nowej listy towarów po imporcie ze schowka lub imporcie z zamówienia od odbiorcy;
  • FK - import dokumentów z GM - uzupełnienie roli kontrahenta także dla pozycji rozrachunkowych nie pochodzących z GM;
  • Harmonogram Zadań - ustawienie zadania co miesiąc na dzień 31 oznacza, iż zadanie będzie wykonywane w każdy ostatni dzień miesiąca niezależnie od jego długości;
  • FK - import dokumentów z GM - dodatkowe sprawdzenie czy data operacji zawiera się w wybranym roku sprawozdawczym;
  • Zakup - FD i KFD (dodanie pola Uwagi) oraz wyświetlenie pola Uwagi na liście dokumentów w Rozrachunkach;
  • FK - Zestawienia obrotów i sald - możliwość dodania do zestawienia rekordu „razem” ( wszystkie dekrety ) w celu np. wyeksportowania do schowka;
  • "Nowy" CRM - wykorzystanie historii kontaktów z kontrahentem, śledzenie stanu towarów wydanych przedstawicielom;

Marek Skrzypiński

Sławomir Rusajczyk

Spółka cywilna

ul. M. Reja 13/15

81-874 SOPOT

NIP: 585-141-59-04

TEL:
605 206 585
58 333 44 81

fax: 58 551 06 86

e-mail: biuro@projekt206.pl

Szybki kontakt: