Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Korzyści z wdrożenia systemu klasy ERP

Zarządzanie zasobami może stać się prostsze i wydajniejsze. Spójna organizacja systemów administrowania przedsiębiorstwem umożliwia poprawę efektywności pracy, a w konsekwencji maksymalizację zysków.

Zwiększenie oszczędności oraz przychodów w przedsiębiorstwie może stać się bardziej efektywne dzięki wykorzystaniu systemu klasy ERP. Autorskie rozwiązania zastosowane w programie DIALOG umożliwiają wzrost zysków oraz dokładniejszy system monitorowania procesów biznesowych.

Niezależnie od sektora oraz rozmiarów przedsiębiorstwa nasi partnerzy mogą skorzystać z różnych modułów, które umożliwiają dynamiczny przyrost korzyści.

B2B (Business to Business):

  • Efektywniejszy kontakt z twoimi klientami m.in. dzięki umożliwieniu kontrahentom samodzielnego składania zamówień, przeglądania stanu rozliczeń, sprawdzania etapów realizacji zamówień oraz dostępu do indywidualnej oferty.
  • Rozwiązania dla ciebie i twoich partnerów biznesowych
  • Przyspieszanie procesu zarządzania zamówieniami

EDI (Electronic Data Interchange):

  • Oszczędność czasu dzięki automatycznej elektronicznej wymianie dokumentów z partnerami handlowymi np. zamówień, faktur, dokumentów magazynowych itd.
  • Efektywniejszy kontakt z kontrahentami zachęcający do współpracy na większą skalę

CRM:

  • Poprawa jakości obsługi klientów i wzrost sprzedaży
  • Bardziej produktywny podział zadań wśród pracowników
  • Łatwiejsza kontrola wyników zatrudnionej kadry

ZAMÓWENIA INTERNETOWE:

  • Poprawa terminowości dostaw
  • Skrócenie czasu realizacji zamówień
  • Prosty dostęp do historii złożonych zamówień

RAPORTY I ANALIZY:

  • Identyfikacja i minimalizacja błędów lub nieefektywnych działań
  • Dostosowanie raportowania dla poszczególnych poziomów zarządzania
  • Większa przejrzystość czynności poprzez skoordynowanie gromadzenia wiedzy o firmie

MAGAZYN:

  • Zredukowanie zapasów do minimalnego cyklu dostaw
  • Zastąpienie tradycyjnego obiegu dokumentów – elektronicznym
  • Eliminacja błędów podczas procesów inwentaryzacji
  • Kontrola wydajności pracowników magazynowych

FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ:

  • Uzyskanie wzrostu rentowności
  • Zwiększenie poziomu kontroli księgowej - nawet o 50%
  • Sprawniejsza kontrola należności
  • Usprawnienie zarządzania finansami zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi

LOGISTYKA:

  • Precyzyjne planowanie dostaw w powiązaniu z zapotrzebowaniem
  • Przyspieszenie i skoordynowanie procesów w firmie poprzez ich częściową automatyzację
  • Efektywniejsze planowanie transportu i zarządzanie załadunkiem pojazdów
  • Usprawnienie procesu wydania/przyjęcia magazynowego

INWENTARYZACJA:

  • Wzrost wydajności pracy
  • Skrócenie czasu procesów - średnio o 80%
  • Skuteczniejsze wyeliminowanie błędów identyfikacji towaru
  • Redukcja nakładów pracy

HANDEL ZAGRANICZNY:

  • Elastyczność działania wyrażona w możliwości szybkiej reakcji na rynek
  • Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa
  • Integracja z systemami Urzędu Celnego
  • Zautomatyzowanie wyceny towarów

ZAKUPY I PRZYJĘCIA:

  • Sprawniejsze kreowanie różnego rodzaju dokumentów
  • Korzystanie z funkcjonalności Tax Free
  • Prowadzenie bardziej efektywnych rozliczeń
  • Ewidencja i obrót opakowaniami

SPRZEDAŻ I WYDANIA:

  • Prostszy dostęp do wszystkich rodzajów dokumentów
  • Oszczędność czasu dzięki automatyzacji określonych procesów

Marek Skrzypiński

Sławomir Rusajczyk

Spółka cywilna

ul. M. Reja 13/15

81-874 SOPOT

NIP: 585-141-59-04

TEL:
605 206 585
58 333 44 81

fax: 58 551 06 86

e-mail: biuro@projekt206.pl

Szybki kontakt: